Xornada: O financiamento de proxectos musical a través do patrocinio privado
07/10/2014

Xoves, 16 de
outubro de 2014. Consello da Cultura Galega.

O investigador Xaime Fandiño coordina este encontro organizado polo Consello da Cultura Galega en Colaboración co equipo Canal Campus do Grupo de Estudos Audiovisuais.

O investimento público na industria musical galega vén diminuíndo nos últimos anos. A partir dos anos oitenta, eses ingresos medraron exponencialmente e modificaron as dimensións globais e o peso dos diferentes subsectores do negocio musical propio. Moitos consideran, agora, esa intervención pública curtopracista e falta de visión industrial como unha das principais causas das actuais eivas do sector. Aquel investimento público xestionado con criterios non profesionais é evidente en políticas como a gratuidade xeneralizada para o acceso aos eventos musicais ―financiados con cargo ao erario municipal ou autonómico― ou a inflación dos prezos dos provedores, evidente nos cachés dos artistas e nos servizos das industrias auxiliares. Como resultado, ese fluxo económico, no canto de afianzar o sector, alterou a cadea de valor e impuxo un modelo de crecemento non sostible, unha pequena burbulla que, coma outras, estourou e deixou unhas secuelas das que o sector aínda non foi capaz de recuperarse.

Así o pon de manifesto o equipo de investigación Canal Campus, pertencente ao Grupo de Investigación Estudos Audiovisuais da USC, dedicado nos últimos anos ao estudo da nosa industria musical. A súa especialización no campo dos Popular Music Studies levou a Canal Campus a afondar, entre outras liñas de investigación, na actividade das orquestras de verbena ou no papel dos festivais, tanto de música urbana como tradicional.

A proposta do Consello da Cultura Galega e Canal Campus é xuntar nesta xornada empresas cunha clara traxectoria de patrocinio de eventos musicais con axentes, creadores e promotores da industria musical propia para coñecer de primeira man as súas necesidades e intereses, así como as súas demandas respecto de políticas públicas útiles para o sector, como a lexislación de mecenado ou incentivos fiscais. No canto das axudas directas da Administración, este tipo de intervención pública podería contribuír a potenciar unha industria musical sostible, un obxectivo en que a iniciativa privada parece decisiva se botamos unha ollada a países cunha actividade musical saudable, tanto desde o punto de vista cultural como económico.

En definitiva, o encontro entre representantes do ámbito da creación, promoción, financiamento e difusión quere axudar a establecer unha visión plural do estado do sector co fin de trazar vías alternativas para a superación dun modelo en crise.

Inscríbete!

Publicado en nova, Últimas novas

Axenda

  • Alén Das Fronteiras: Redes Na Diversidade
  • Chamada de traballos XV Congreso Ibercom 2017: “Comunicación, Diversidade e Tolerancia”
  • Congreso Internacional sobre Pequenas Cinematografías: Diversidade en Cinemas Glocais: Lingua, Cultura, Identidade
  • Congreso Identidades en Transición, Universidade de St. Andrews
  • Límite para enviar as propostas para os Premios Mari Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o Congreso Small Cinemas
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o Congreso AGACOM 2017: Alén Das Fronteiras: Redes Na Diversidade
  • Congreso Internacional CONFOCO 2017: Fotógrafas: mulleres trala cámara
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o CONFOCO 2017
  • Coloquio Cultures de Résistance
  • Proxección: Unha rosa para Soler
  • Fin do congreso LUSOCOM
  • Deadline para o envío de artigos ao Anuário LUSOCOM
  • Congreso AEIC Madrid
  • Peche do Ciclo Vida en Sombras. O cinema español no labirinto
  • Intervención de Marta Pérez Pereiro no Festival Primavera do Cine de Vigo
  • Peche cfp XII Congresso Internacional LUSOCOM
  • Peche envío propostas completas AE-IC Madrid 2016
  • Margarita Ledo participa no IV Encontro de Cinema do Festival de Málaga
  • VII Congreso Latina de Comunicación Social
  • Seminario EDCINEMA en París
  • I Seminario Internacional Xescom
  • Conferencia de Marta Pérez no @BangorSMLC
  • Remata o Simposio: EDCINEMA. Cardiff
  • Comezo do Simposio: EDCINEMA. Cardiff
  • Peche do II Encontro Cidadanía e Comunicación
  • II Encontro Cidadanía e Comunicación
  • Peche do envío de traballos para o monográfico “Renaming itself” da Revista Fonseca
  • Margarita Ledo imparte un seminario sobre imaxe documental no Festival Filmes do Homem de Melgaço
  • Ponencia de Margarita Ledo no IAMCR 2015
  • Ponencia de Fernando Redondo Neira no IAMCR 2015
  • Ponencia de Maria Soliña Barreiro no IAMCR 2015
  • GEA participa no IAMCR 2015
  • Peche do curso de Innovación en Escenografía Virtual Avanzada
  • Curso de Innovación en Escenografía Virtual
  • Margarita Ledo no Ciclo Desafíos do ecosistema cultural galego ante a Axenda Europa 2020
  • GEA promove o convenio entre USC e Clag
  • GEA participa no XIV IBERCOM
  • GEA participa en ECREA 2014
  • Foro Internacional Cine de Pequenas Nacións, Alfabetización Fílmica e Novas Audiencias
  • GEA coordina sesión sobre financiamento de proxectos musicais
  • GEA organiza sesión sobre Videoxogos e Xénero
  • GEA organiza Xornada sobre WFF en Lyon
  • Margarita Ledo, docente nos cursos de verán da AEIC
  • Margarita Ledo participa no INTERCOM 2014
  • Curso de verán: O compromiso dos intelectuais
  • Peche do prazo de inscrición dos cursos de verán AE-IC
  • GEA participa no CONFIBERCOM 2014
  • GEA participa no LUSOCOM 2014
  • Galician Connection
  • Envío textos completos LUSOCOM 2014
  • Congreso AEIC 2014. Bilbo
  • Congreso MEDIACOM 2013. Cabo Verde
  • CULTURGAL 2013
  • Peche call for papers LUSOCOM 2014
  • Congreso Internacional A.E.H.C. Bilbo
  • Workshop Diversidade Audiovisual. Madrid
  • Xornadas eDCINEMA. Workshop Paris 2013
  • Conferencia Internacional NORDMEDIA 2013. Oslo
  • Conferencia Internacional INTERFACES DA LUSOFONIA
  • Comezo do Curso de Gravación Musical
  • Conferencia Internacional IAMCR 2013. Dublín
  • Peche do IBERCOM 2013