Publicadas as actas do Simposium sobre a impronta de Wenceslao Fernández Flórez no cinema español
28/07/2014

Acaban de ser publicadas as actas do Simposium Internacional Costumismo, humor, melancolía, reflexividade: Impronta de Wenceslao Fernández Flórez no cinema español, celebrado a finais do pasado mes de marzo en Santiago de Compostela e A Coruña e organizado no eido do Proxecto de Investigación Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da impronta de Wenceslao Fernández Flórez (CSO2012-34648, Plan Nacional de I+D+i 2013-2015, Mineco – Goberno de España) polo Grupo Estudos Audiovisuais da Universidade de Santiago de Compostela, a Universidade da Coruña, a Deputación e o Concello da Coruña e o Centro Galego de Artes da Imaxe – Filmoteca de Galicia, contando ademais co apoio da Fundación Wenceslao Fernández Flórez, a Asociación Española de Historiadores do Cinema, a Asociación da Prensa da Coruña e Galicia Calidade.
Deseñado como eixo fundamental do Proxecto, o Simposium reuniu ós máis prestixiosos especialistas na obra literaria de Fernández Flórez así como a destacados historiadores do cinema (moitos deles membros do Proxecto, pero contando así mesmo con relevantes investigadores externos procedentes de moi diversas institucións) que afondaron na decisiva influencia da obra do escritor galego na conformación de certos modelos de estilización no cinema español posbélico.
Tódolos relatorios foron agora recollidos neste volume de case trescentas páxinas, publicado pola editorial Shangrila co título Tragedias de la vida vulgar: Adaptaciones e irradiaciones de Wenceslao Fernández Flórez en el cine español. O libro constitúe polo tanto un rigoroso estudo das relacións entre Fernández Flórez e o cinema español, con traballos enfocados dende perspectivas literarias (sobre a personalidade e a obra do autor) e cinematográficas, con aproximacións ó cinema español da época e á influencia directa do escritor a través das adaptacións fílmicas das súas obras e mesmo de películas alleas a súa pluma pero que beben igualmente da súa transcendental impronta.
Publicado en Cultura posbélica (+ info), nova, nova de investigación, Últimas novas

Axenda

  • Alén Das Fronteiras: Redes Na Diversidade
  • Chamada de traballos XV Congreso Ibercom 2017: “Comunicación, Diversidade e Tolerancia”
  • Congreso Internacional sobre Pequenas Cinematografías: Diversidade en Cinemas Glocais: Lingua, Cultura, Identidade
  • Congreso Identidades en Transición, Universidade de St. Andrews
  • Límite para enviar as propostas para os Premios Mari Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o Congreso Small Cinemas
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o Congreso AGACOM 2017: Alén Das Fronteiras: Redes Na Diversidade
  • Congreso Internacional CONFOCO 2017: Fotógrafas: mulleres trala cámara
  • Deadline para a chamada de comunicacións para o CONFOCO 2017
  • Coloquio Cultures de Résistance
  • Proxección: Unha rosa para Soler
  • Fin do congreso LUSOCOM
  • Deadline para o envío de artigos ao Anuário LUSOCOM
  • Congreso AEIC Madrid
  • Peche do Ciclo Vida en Sombras. O cinema español no labirinto
  • Intervención de Marta Pérez Pereiro no Festival Primavera do Cine de Vigo
  • Peche cfp XII Congresso Internacional LUSOCOM
  • Peche envío propostas completas AE-IC Madrid 2016
  • Margarita Ledo participa no IV Encontro de Cinema do Festival de Málaga
  • VII Congreso Latina de Comunicación Social
  • Seminario EDCINEMA en París
  • I Seminario Internacional Xescom
  • Conferencia de Marta Pérez no @BangorSMLC
  • Remata o Simposio: EDCINEMA. Cardiff
  • Comezo do Simposio: EDCINEMA. Cardiff
  • Peche do II Encontro Cidadanía e Comunicación
  • II Encontro Cidadanía e Comunicación
  • Peche do envío de traballos para o monográfico “Renaming itself” da Revista Fonseca
  • Margarita Ledo imparte un seminario sobre imaxe documental no Festival Filmes do Homem de Melgaço
  • Ponencia de Margarita Ledo no IAMCR 2015
  • Ponencia de Fernando Redondo Neira no IAMCR 2015
  • Ponencia de Maria Soliña Barreiro no IAMCR 2015
  • GEA participa no IAMCR 2015
  • Peche do curso de Innovación en Escenografía Virtual Avanzada
  • Curso de Innovación en Escenografía Virtual
  • Margarita Ledo no Ciclo Desafíos do ecosistema cultural galego ante a Axenda Europa 2020
  • GEA promove o convenio entre USC e Clag
  • GEA participa no XIV IBERCOM
  • GEA participa en ECREA 2014
  • Foro Internacional Cine de Pequenas Nacións, Alfabetización Fílmica e Novas Audiencias
  • GEA coordina sesión sobre financiamento de proxectos musicais
  • GEA organiza sesión sobre Videoxogos e Xénero
  • GEA organiza Xornada sobre WFF en Lyon
  • Margarita Ledo, docente nos cursos de verán da AEIC
  • Margarita Ledo participa no INTERCOM 2014
  • Curso de verán: O compromiso dos intelectuais
  • Peche do prazo de inscrición dos cursos de verán AE-IC
  • GEA participa no CONFIBERCOM 2014
  • GEA participa no LUSOCOM 2014
  • Galician Connection
  • Envío textos completos LUSOCOM 2014
  • Congreso AEIC 2014. Bilbo
  • Congreso MEDIACOM 2013. Cabo Verde
  • CULTURGAL 2013
  • Peche call for papers LUSOCOM 2014
  • Congreso Internacional A.E.H.C. Bilbo
  • Workshop Diversidade Audiovisual. Madrid
  • Xornadas eDCINEMA. Workshop Paris 2013
  • Conferencia Internacional NORDMEDIA 2013. Oslo
  • Conferencia Internacional INTERFACES DA LUSOFONIA
  • Comezo do Curso de Gravación Musical
  • Conferencia Internacional IAMCR 2013. Dublín
  • Peche do IBERCOM 2013